Bad day

Ja idag var inte min dag, ramlade på en öppen skåpdörr och har nu ett sår/blåmärke/är öm  på baksidan av låret. Inte mysigt, och sen bara allmänt dåligt humör. Hoppas det vänder imorn :)
Vi börjar 9 imorgon för vi har talangjakt i skolan och då tittar vi på det fram till lunch. Soft.
Men går upp halv 8 i alla fall så jag hinner plugga lite kanske 7... får se när bussen går. Vi har ju NO prov och det känns helt okej, måste dock läsa lite om alkoholer, organiska syror och estrar. No är så inte min grej :(
'
Påsklovet då..
Antingen så blir de Massa måndag tisdag onsdag och åland torsdag, fredag, lördag, söndag. Beror på om Sandra hör av sig om hon kan byta dagar med mig att ha Massa, men hon vill inte svara på mitt mejl..
Eller så blir det att ta hand om min kompis häst Prince Night Cap onsdag, torsdag, lördag och Massa fredag lördg söndag.
Så allt beror på om Sandra kan byta dagar med mig eller inte. Måste dock bestämma imorn...
'
Clara och PN, dock är han inte helt okej i kroppen just nu så det blir bara lite promenader om jag tar honom i påsk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0