Breathe me

Trevlig dag :)
Vaknade vid typ 9, hunden spydde, sen sov jag till 11 ungefär. Gick upp åt frukost och pluggade lite.
Sen gick jag på promenad med hunden. Vid 3 åkte jag med Clara till stallet. Vi gick igenom vad jag skulle göra när ja har honom onsdag, torsdag, fredag. Det ska nog gå bra, tänkte tömköra onsdag och fredag. På torsdag blir det nog bara en promenad och tar kanske med Svea, får se :)
Clara och jag tökörde lite på en äng i solen. Det gick väldigt bra, skrittade bara lite och tog det lite lugnt. Clara testade lite övergångar till trav i slutet. Kappan duktig, ville dock vända hemåt så blev lite stark när man gick i hemåtriktning.
Ska se om jag kan sno lite bilder från Claras blogg...
Yes, hon hade lagt upp lite bilder så här kommer lite:
'
Snygghesten, lite omusklad nu eftersom att han har stått men snart så kommer han vara ett riktigt muskelpaket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0