Eyes on fire

Idag blev Svea stallhund. Hon fick följa med ut till stallet, hon var faktiskt jätteduktig. Trodde att hon skulle bli alldeles galen men hon höll sig i skinnet. Gick ut på en promenad med Massa, Svea och en tjej på Melini följde med :) Det gick bra, dock så skyggade Massa ganska grovt två gånger när vi var på väg hem men det gick bra.
Träffade kompisar igår, det var jättekul. Blev dock skrämd av Alinas mamma så att jag började gråta. Haha, lite pinsamt när alla typ skrek och sen skratta medans jag skrek och sen satt jag och grät och skratta samtidigt.
Inte särskilt taggad på skolan imorgon, dock ska jag duscha nu och sen ska jag sova i min nya säng som jag fick igår. Blir första natten i sängen, och så har jag fixat lite i mitt rum så e de lite finare :)
.
Haha, fin bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0