FF

Så en till dag avklarad. Väldigt soft måste jag säga! Började med So, inte särskilt krävande. Sen fortsatte det med franska där vi tittade på någon film. Ska se klart den imorgon. Sen så hade vi ingen musiklektion så jag och några kompisar åkte till forum och käkade. Sen tillbaka till skolan och hade vi hemkunskap och efter det svenska där vi skulle läsa och inte ens hade en lärare.
Sen var jag och sjöng i bandet. Det blev bara jag och killarna för dom andra tjejerna kunde inte komma. Vi trimmade lite på FF - Kent. Dom tvingar mig halvt att sjunga på franska :( Jag gillar inte franska..
Men det går väll bra.
Nu tittar jag på Desperate Housewives, mysigt!
'
Fölis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0