Forgetful Lucy

Idag har jag haft fullt upp heela tiden. I skolan så var det väll som vanligt, fredagar är chill även om vi slutar sent.
Sen började jag åka hemåt men mamma hämtade mig unegfär halvvägs och så åkte vi till forum och köpte presenter till min storsyster som fyller 19 imorgon.
Efter det åkte vi hem och lagade mat direkt. Åt och sen tittade vi på film.
Då ringde Fanny och vi bestämde att vi skulle åka till Johan och träffa honom och Tobbe.
Så då åkte jag direkt dit och nu har jag kommit hem och ska kolla runt lite innan jag ska sova.
Imorgon ska jag följa med lillasyster till ridskolan, mamma är lite krasslig så ska hjälpa syster i stallet och efter det åker vi och tittar på säng till mig :D Ska få en större säng och jag har längtat galet efter det så det ska bli niice :)
Nu säger jag hejdå så skriver jag mer senare ;)
.
Totte på sommarbete, Pepino i bakrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0