Hurricane Gilbert

Tidig bloggning, det är ovanligt :P
Ska snart iväg och titta på Scream 4 med typ 8 andra personer, roligt roligt! Sen ska vi äta tillsammans innan jag åker hem. Ska nog sova hemma men får se hur det blir ;) Har ju Massa imorn och på söndag följer jag med Clara till Kappan för jag ska ta honom onsdag torsdag fredag nästa vecka så måste veta vad jag ska göra och så.
Tänkte ta med kameran imorgon så det blir lite bilder. Dock blir det nog bara digitalkameran då min kära systemkamera är hos pappa.
Tänkte antagligen skritta lite på vägen och sen arbeta en liten stund på vallen eller så rider jag ut någon annanstans :) Hoppas Fanny åker ut imorgon också.
Nej nu måste jag fixa det sista så skriver mer imorn.
'

Kommentarer
Postat av: clara

Sv; Du får promenera, tyvär :P<3

2011-04-16 @ 22:28:46
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0