I'm so excited

Mådde inte särskilt bra imorse så stannar hemma idag så åker jag till skolan imorn.
Tittar på Tyra Bank show, dock är detta avsnitt sjukt dåligt då det är några tygdjur där som pratar(?)
Ska ha Massa ganska mycket nu då den nya medryttaren tydligen verkade vara ganska oseriös så Jenny letar efter en ny :)
Så har Massa nu lördag, söndag, måndag, onsdag, torsdag, lördag och söndag :) På tisdagar sjunger jag ju och på fredag nästa vecka ska jag iväg med mina kompisar och se Johnossi på grönan :D
På lördag ska vi även fixa klart paddocken :D
Då ska jag ta Jennys plats och hjälpa till då hon åker till Egypten då :)
'
Svea fick även bada igår för hon var så varm efter att vi stått i solen och fotat, då blev hon glader! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0