Late update

Ja, som vanligt. Skriver typ mitt i natten haha.
Nej men åkte till stallet imorse och fixade allting, sen red jag ut med Fanny och Lukas. Vi red båda barbacka.
Planen var att rida till någon sjö men Lukas ville inte gå i och ja, Massa la i backen när hon förstod att jag ville att hon skulle gå ner i vattnet.
Jaja, tog desutom en galoppeti idag :) Första gången hon galopperade sen skadan.
Tänkte först galoppera i en backe men hon vägrade fatta galopp. Hon sprang på jättenöjd i slängtrav i backen. Haha, kände mig som värsta nybörjaren. Det är ju först efteråt man kommer på vad man skulle gjort, såklart.
Men då gjorde vi så att vi red till nån galoppbacke och efter lite övertalande gick hon över i galopp :) Då blev det fart på henne kan jag lova. Nej men red inte särskilt fort men hade en frisk galopp så att hon inte skulle bryta av.
Nej men då gick det jättebra. Måste träna mycket på galoppfattningar. Dett är inte första gången jag har haft svårt att fatt galopp på henne.
'
Sen åkte jag hem till mamma, var ute och sprang och duschade sen åkte jag till pappa.
Åt middag och sen åkte jag och träffade några kompisar och tittade på The roommate. Lite läskig film men den var riktigt bra. Dock har jag svårt att uppskatta skräckfilmer när jag ser på dom men efteråt så är det lättare att bedöma om dom var bra eller inte.
'
Massa :)

Kommentarer
Postat av: Veronica V

Hon har väl inte styrkan att fatta galopp riktigt då... Skrittklättra och gör en massa galoppfattninga så släpper det nog ;)

2011-04-24 @ 23:51:28
URL: http://vipratten.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0