No sleep tonight

ber om ursäkt att bloggningen är dålig, har sjukt mycket nu! Igår kom jag på att jag skulle vara hundvakt 45 minuter innan jag skulle vara där. Så fick typ springa iväg och hade ingen möjlighet at blogga förens ja kom hem men då ville ja sova.
Idag så har jag haft Kappan, det gick bra! Lillasyster var med och fota och filma men det blev väll sådär.. hon är inte så himla van vid att fotografera i rörelse vilket gör att man bara ser huvudet i ett hörn och resten av bilden är på himlen eller marken framför hästen. Men lägger väll in några när jag har tid. Hinner inte nu för jag ska äta och sen springa iväg till bussen, ska se Water for elephants me Reese Whiterspoon och Robert Pattinson :)
'
Mefaw, min kompis kanske blivande häst :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Finaste Peffen <3



Blir du medryttare när han flyttar från ridskolan sen då? ;)

2011-04-20 @ 20:55:01
URL: http://vipratten.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0