Other ways

Heldag i stallet idag :) Min kompis sov över häs och så gick jag till bussen sen och var framme i stallet vid 12 ungefär. Stog först och fota en något galen Melini och snacka me hans ägare i typ en halvtimme. Sen fixade jag allt i stallet. Åt en macka och sen fotade jag typ alla hästar i stallet innan jag tog in Massa.
Började rida Kullavägen, svängde av mot Karbyvägen och avslutade genom sommarhagen. Massa var duktig! I början lite tveksam men när vi travat en bit så började hon bjuda lite mer framåt. I sommarhagen blev hon rädd för något och typ hoppa till men annars var hon lugn. Imorgon blir det nog uteritt me Fanny och Lukas.
Jag är så himla ridsugen hela tiden så det är skönt att rida flera gånger i veckan nu som jag ska göra två veckor framåt också. Är ju van vid att rida typ tre gånger i veckan och nu rider jag vanligen bara en gång. Kommer ihåg när det var som "värst" Red lektion på onsdagar, jobbade lördag. Red Pepino Månadag torsdag. Sen red jag varannan fredag lektion som betalt för lördagsjobbet. Det var mycket!
Funderar på att börja jobba igen nu när jag börjar rida på Velam igen. Men vill helst jobba på den dagen jag rider lektion i så fall.. eller fredag när man får en lektion. Annars blir det så mycket.
'
Smakprov:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0