Oxygen

Red idag me Fanny och Lukas :) Otroligt härligt väder! Vi red någon runda och hade det jättemysigt.
Massa var lite seg i början men kom igång sen. Vi red först på någon stig i en skog och försökte undvika leran så vi red mellan träden på sidan av stigen. Massa skötte sig bra, lite snubblig ibland men inte så faligt.
Sen travade vi en bit Massa blev glad :)
Sen skritt ett tag och sen trav lite till. Då blev Massa pigg och ville springa fort.
Sen avslutade vi i sommarhagen där Fanny hoppade lite och jag filmade lite, film kommer.
Nästa gång är fredag, tror jag ska ta med mitt stativ och ställa upp på vallen så kan den filma lite när jag rider. Får se hur det blir...
'

Kommentarer
Postat av: clara

Sv; Hah, okej, men du får rida lite när han blir frisk sen någon gång :P<3

2011-04-16 @ 22:51:06
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Isabelle

vart ligger det? mysigt :)<3

2011-04-22 @ 09:55:03
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0