Save me

Ska alldeles strax ut och träna lite med hunden men ska låta kameran laddas lite mer då jag tänkte filma lite! :)
Ridschemat har ändrats lite... På lördag ska jag rida ut med Julia, ska bli kul :)
På söndag kommer Clara ut och fotar, måndag ska Jenny fota och sen Veronica ska oxå fota nån dag i veckan.
Hästarna ska desutom avmaskas nån dag här i veckan, onsdag eller torsdag så då ska jag bara skritta ut en tur men det blir nog bra. Det löser sig!
Nej nu sticker jag ut i det fina vädret med hunden så kommer det en film ikväll ;)
'
Haha, cool hund förra sommaren.
Juste om någon har någon ide på ett tema med fotograferingarna så får ni gärna kommentera.
Ska ha hjälm på mig och då är det inte så snyggt att ha hjälm och klänning men idéer uppskattas! :)

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

julia vem? :)

2011-04-28 @ 20:05:15
URL: http://fannyhaver.blogg.se/
Postat av: x

Sv; MOHAHAH

2011-04-28 @ 23:09:12
Postat av: clara

Sv; MOAHAHAHAH

2011-04-28 @ 23:09:41
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0