The key of awsome

Underbart att min laddare låg hemma hos min moder igår så att jag inte kunde blogga..
Händer inte särskilt mycket på vardagarna, sjöng idag i bandet och det gick väll sådär. Testade att spela FF med Kent idag, hade missat att dom sjunger en del på franska. Så nu måste jag lära mig uttala det där på franska. Borde inte vara så svårt då jag gått på franska i snart 3 år. Men ja inte är jag bra på franska för det.
Såg en väldigt äcklig film med skolan idag, Maria full of Grace hette den. Handlar om en tjej som behöver pengar och bestämmer sig för att ta ett jobb som går ut på att hon ska svälja massor med knark för att frakta över till USA.
Jättehemsk och äcklig film men den var väldigt bra endå.
Ska försöka använda min fantasi och lägga in lite roligare inlägg :) Ska ha Massa fredag och lördag nu i helgen så det ska bli mysigt. Tänkte nog ta med Svea en dag och bara gå en promenad och en dag så skrittar jag ut.
Blir nog bra de, skriver mer imorgon :)
.
Händel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0