The lime tree

Jaha, verkar som att man blir hemma i påsk då Sandra inte svarar på mina mejl. Surt att inte åka till Åland, får umgås med Kappan och Massa istället :)
Är galet torr i ansiktet. Märkte ikväll när jag tog bort sminket att jag var torr på ögonlocken(?) så tog på lite mjukgörande salva typ och jäklar så de brände. Brände i resten av ansiktet också men värst på ögonlocken och under ögonen.
'
Vi hade soft dag i skolan, talangjakten, leka burken ute i solen, lunch, Noprov som gick helt okej och sen typ 20 min SO. Ganska lugn dag :)
Imorgon är det bara sköna lektioner också så ja, denna vecka har varit lugn. Det gillas.
'
Min kompis Fanny följde me hem efter skolan, vi åt glass i solen men sen blev hon tvungen att åka hem mitt i filmen vi såg för att plugga och så :( Vi tittade på Black Swan och den är lite småläbbig så fick se klart själv.
En scen var riktigt äcklig.. Hon gick in i köket, tände drack lite började gå ut och släckte. Sen hör hon sin mamma ropa på henne väldigt svagt. Hon tänder igen och så står det en äcklig människa där. USCH, klarar inte av sånna scener :(
Men filmen var jättebra! Lite läskig och så men bra :)
Nu ska jag sova så får jag skriva mer imorn, förhoppningsvis lite tidigare på dagen ;)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0