To late

Bra att jag fortfarande inte ätit och ska hinna åka iväg till en kompis ;)
Ska alldeles strax äta så skriver fort. Direkt efter det åker jag hem till en kompis och så sover jag över där. Ska till Massa imorgon men planerar att åka lite senare, komr förhoppningsvis iväg innan 3 i alla fall.
Gillar att vi imorse satt och åt frukost och helt random kom in på ett samtalsämne om att köpa katt (?) Haha, jag skulle inte säga nej till katt. Kommer självklart ha kvar Svea då men tror inte att vi kommer köpa katt. Tror inte mamma orkar även fast hon var näst intill positiv till det.
Svea har börjat förstå slalom nu, så att hon går under mina ben sick sack när jag går framåt. Lite glad för det men behövs träning ;)
Nu ska jag äta innan jag drar iväg.
.
Chili och Lotus, hade dom innan Svea

Kommentarer
Postat av: Jenny

coola kissar de där synd bara att man blir så galet allergisk mot kissarna men söta är dem, min syrra har 2 stycken, visst är de 2 st cornish rex va?

2011-04-02 @ 22:51:49
Postat av: Jenny Berggren

Mina katter väntar bebisar båda två om ni bestämmer er att ni vill ha. ;) De kommer att få i början av maj.

2011-04-04 @ 14:23:35
URL: http://jennygrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0