Håkan Hellström

Whoop whoop, var på Allsång på skansen igår. Var några artister där men den man fäste mest uppmärksamhet på var ju såklart Håkan Hellström :D
Han var helt awesome! Var helt uppslukad av ögonblicket att jag inte ens kommer ihåg vilka låtar han sjöng haha. Men tre låtar sjöng han, var av en inte var i sändning.
Idag har jag varit och badat hunden, hon blev klader! Ikväll ska jag träffa mina kompisar Fanny och Sofie, trevligt!
Har ju varit lite lonely dom senaste dagarna...
Massa och Wiktor är vänner igen, känns superskönt. Blev bättre i nya hagen med fler kompisar desutom ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

sv: han kommer på måndag :D

2011-09-01 @ 19:58:39
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/
Postat av: emma

vilka fina bilder, va duktig du är!!!!

2011-10-29 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0