Foder



Varit nere på Velamsund och tittat på Maskeradhopningen, ledde ponnier på ponnyridning och hjälpte till lite.
Trevligt att träffa alla igen och kul att titta på tävlingen.
Har precis fått reda på att min morfars två hästar ska ut på foder. Nu blire att övertala mamma att ta Owe på foder haha. Vi har råd egentligen men om hästen skulle skada sig kan det bli problem.
Sen tror jag att mamma är lite rädd för att skaffa häst just för att hon själv skulle tycka att dte var så roligt. Men hon säger bara att hon inte vill lägga alla sina pengar på det, men det ska hon vilja när ja e klar med henne, hehe.
Nej men vill verkligen ta hit Owe och ha honom här. Vet dock inte riktigt vart vi skulle ha honom då alla billiga stall ligger typ långt bort. Kanske Tuna...
Nej men ska prata med min moder även fast jag tror att hon bara kommer bli sur :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0