Freedag

Lite dålig uppdatering men underbart väder och fullspäckade dagar, ingen tid till datorn då ;)
I skolan först, soft. Sen hem innan jag drog till Evlinge, ridskolan. Red lektion på Tokaj igen och det gick bra.
Mina hälar suger men blev bättre när jag kortade upp dom lite.
Körde lite lydnadsövningar och det gick väll bra. Tokaj var seg i början men red mycket framåt i början och då blev han pigg. Galoppfattningarna var super! Kände hur jag åkte bakåt i sadeln för att han tog i så bra med bakbenen.
Vi hoppade som högst runt 1 meter. Tokaj blev lite vinglig mot hindrena när dom blev lite högre men inget som inte löste sig av en bred hand.
Blev lite halvdåliga bilder då dom är väldigt beskärda men men








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0