Hawaii

Nej nu blev det lite hawaii här. Kom hem från skolan (slutade tidigare för lärarna har försent insett att vi inte har något att göra i skolan så dom skickar hem oss, låter oss ha sovmorgon eller håltimme nödvändigt att vara i skolan..) och det var ju så varmt, var dock galet nöjd med Svea som gått lös hem hela vägen från hunddagis och var superduktig! Sen sprutade jag ner mig själv, hunden och gräsmattan med vatten. Behövdes så varmt som det var!
Igår red jag Massa då Jenny hade ryggskott. Red ut, Massa lite dum i början ville hem. Antar att hon inte ville in i skogen för där fanns det massor med flugor och sånt. Ute kanske en timme. Lite trav och även två superkorta galopper. Massa blev jätteglad och slängde in några glädjeskutt :D Hon är så rolig att rida när hon är på riktigt bra humör!
Ska snart hem till pappa och hämta moppehjälm då jag ska bada med kompisarna ikväll och får skjuts.
Trevligt ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0