Löördag

Var på stranden på morgonen med familjen och badade och solade. Börjar bli brun nu, det är bra!
Vid 4 ungefär åkte jag ut till Massa var där lite innan 5. Svea fick följa med för jag skulle ändå inte rida.
Gick på en kort promenad och betade lite på vallen. Svea betade oxå, normal hund...
Åkte hem och sen cyklade jag iväg med Svea som fick springa bredvid och mötte upp Hanna, Clara och Gizmo.
Vi badade och sen åkte vi hem till Clara och sov där. Skulle följt med till velam imorse men vi skulle cykla och cykeln är konstig. Mamma kommer bli sur desutom för jag har tappat sykelpumpen. Åh vad glad jag blir.
Här är lite bilder från igår :) Kvaliten suger för mobilkamrean är inte så bra...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0