A sunny sky

Inte så lyckad dag, än så länge...
Imorse lyckades jag tappa mobilen på bussen, ringde till SL och jag ska höra av mig igen imorgon. Hoppas dom hittat mobilen då.
Sen gick det inget vidare på franska provet, tyckte att det kändes ganska bra men sen när jag väll satt där så kunde jag inte så himla mycket ändå. Ligger typ i det stadiet att jag hoppas att jag överhuvudtaget blir godkänd. Har aldrig misslyckats på ett prov tidigare så det känns inte så kul...
Och nu när jag sitter hemma och ska plugga till So-provet så inser jag att man måste ha so-boken för att kunna plugga och den har jag inte hemma..
Nu ska lillasyster baka kladdkaka då mamma fyller år och jag ska hjälpa till. Ska sen iväg och sjunga och när jag kommer hem ska vi grilla :)
Det blir nog lite mysigt endå, förhoppningsvis..
.
Världens finaste ponny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0