Allstar

Whoop whoop, trevlig dag :)
Vaknade och det var soligt ute, alltid ett bra täcken. Alla hade gått när jag väll kom upp ur sängen så då kopplade jag in datorn till högtalarna och satte på hög musik. Älskar att gå runt på morgonen med hög musik att sjunga med i ;)
Var i skolan, ganska lugnt. Lite irriterande dock att det haglade en del, men hellre hagel än snö.
Sen hem och plugga lite och sen åkte jag och pappa till forum för att hämta ut mitt SIMkort så nu kan jag i alla fall använda en gammal mobil tills jag får min nya nästa vecka.
När vi ändå var där så köpte vi ett par Converse, woho. Något glad! ;)
Tänkte gå ut och fota nu i eftermiddagssolen innan den går ner helt. Kanske träffar lite kompisar ikväll men får se hur det blir med det så tjing tjong.
.
Mr Darcy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0