Bilder

Ja nu tänkte ja lägga upp bilder, dels ifrån bakningen och sen ifrån idag då från när jag klippte Svea. Tog både före och efterbilder så det ska ni få ;) Och några andra bilder desutom.
Fick från min mormor och hennes sambo 500 kr och från mamma och lillasyster fick jag två linnen, en jeansblus, en kofta, 800 kr, ett armband och lite smink :) Tackar tackar, alla pengar går till att köpa kläder. Behöver verkligen nya kläder så här ska det köpas.
Imorgon är det tillbaka till skolan, inte lika kul då jag ligger efter i några ämnen så får se hur det går...
Här får ni i alla fall bilderna:
Knäppte några fina bilder på ljusen ;)
Jag antar att ni ser vilken som är före och vilken som är efter ;)
Haha, söt hund :)
Nu ska jag plugga inför imorgon, sen tittar jag väll på en film med min mamma och äter klart min sushi ;) Gonatt

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nu får du en kommentar! :D

2011-03-06 @ 21:48:01
URL: http://pommacbubbel.bogg.se
Postat av: clara

GUUUUD VAD DU SKRÄMDE MIG!

JAG TRODDE NÄSTAN ATT DU FYLLDE ÅR IDAG, HUUUUU, JAG SOM INTE SKULLE SAGT GRATTIS FÖRRENS JAG LÄSTE PÅ BLOGGEN, PIIINSAMT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-06 @ 23:26:14
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0