Don't happen twice

Ska börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit något på två dagar, har haft sjukt mycket att göra och helt enkelt glömt bort bloggen. Eller jag kommer ihåg den typ klockan 12 på natten och då vill jag gärna sova så nu ska jag skärpa mig och börja skriva på dagarna som vanliga människor.
I söndags var jag i forum och fikade med min kompis, vi satt bara och pratade. Supermysigt! Resten av dagen försökte jag plugga, gick väll sådär...
Måndag, hade matteprov och jag tyckte det gick helt okej. Dock sa jag samma sak om förra matteprovet och det gick inte så bra direkt.
På eftermiddagen följde jag med Veronica till gurraberg och fotade när hon red på Mefaw :) Hedda och Alice var också där och red på sina medryttarhästar Bambina och Bandit. Fick jättebra bilder! Fotade med Veronicas kamera så det kan ta ett tag innan jag får dom men så fort jag får dom så ska jag lägga upp massor ;)
Nej nu ska jag sova, imorgon innan skolan åker jag till pappa och hämtar min nya mobil :D
Den är färdig och laddad när jag kommer dit så det är bara att ta den och sen åker jag vidare till skolan.
.
Galopphäst från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0