Fruset blod

Så, är hemma. Ska äta min födelsedagsmiddag, om en liten stund så passar på att skriva om dagen nu :)
Var hos Massa, red först ut med två tjejer som rider isisar i ca 50 min. Mest skritt lite trav och lite galopp. Gick bra, Massa lite stressad i traven då hon inte gick först men bättre efter en stund.
När vi kom tillbaka red jag på vallen typ 10-15 min, körde lite galopp och Massa var sjuukt taggad! Bockade en del, ökade en del busade en del haha. Men hon var söt. Har börjat vänja mig vid hennes bockningar så det är ganska lugnt nu. Åker inte framför sadeln längre.
Tog några bilder när jag skrittade av henne, lägger upp sen om mobilen vill vara snäll.
Nu ska jag iväg och träffa kompisar, ha en trevlig lördagskväll :)
Juste! Fick andra boken i Vampire academy serien :D Väldigt glad tjej som ska läsa hela natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0