Here we go again

Ja, som det står i rubriken. Tror att detta är fjärde(?) gången jag har en blogg. Kanske tredje.
Men nu blev jag sugen på att ha ett eget ställe som jag kan forma efter mig själv.
Känner mig inte jättetaggad men... stadig? Kan man säga så? Haha, men det får väll funka. Brukar ju ofta bli så för mig i alla fall att jag är taggad men sen så känner jag bara mig tvingad att blogga men får väll se hur länge jag orkar. Nej men nu ska vi vara positiva!
Jag ska ut till min medryttarhäst Massa imorgon och på lördag. Kan lägga in ett inlägg alldeles strax om henne och lite bilder.
Nu ska jag gå ut med min kära, bittra hund och sen ska jag försöka sova faktiskt :)
Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0