Hey oh, listen what I say

Ska snart duscha, sen ska jag lägga mig i sängen och läsa min bok.
Idag var det skola, inget särskilt intressant. Dock har något otroligt hänt! Jag har otroligt nog börjat gilla franskalektionerna. Första gången jag faktiskt kommer ut från lektionerna och tycker att det var roligt. Och jag har läst franska i 2 och ett halvt år ungefär.
Har tidigare haft lärare som gör det så tråkigt. När vi fick reda på att vi skulle byta lärare till den termin i höstas så lovad jag mig själv att om jag inte gillade läraren så skulle jag byta till svensk engelska istället.
Men ja, nya läraren är otroligt bra och det är verkligen kul att gå på hennes lektioner. Jag är förvånad kan jag säga ;) Var och sjöng i bandet idag, gick väll bra. Sjöng gamla "Ain't no sunshine" av Bill Withers och sen började vi med "Snow" av Red hot chili peppers.
Nu ska jag snart gå och lägga mig så skriver mer imorgon ;) Godnatt
Världens bästa busponny Spader, underbara ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0