Keep breathing

Så, kom på idag att jag ska lämna in andra delen av So-provet imorgon. Jag har inte ens börjat läsa om det. Super...
Jag planerar oftast bra men jag har väldigt svårt att hålla mig till pluggplanen.
Så ska sätta igång nu, skulle gärna vilja plugga lite matte också. Får se om jag hinner det.
.
Sjukt mycket plugg jag har just nu. Har matteprov nästa vecka, Noprov och sen så ska jag göra om franska provet oxå eftersom att jag är så otroligt grym i franska, hata franska
.
Något positivt iaf är att jag precis beställt en ny telefon :) Det fick bli en HTC wildfire som förhoppningsvis kommer snart. Tappade ju mobilen på bussen i tisdags (inte särskilt bra)
Det fick bli en röd då det var den enda färgen som fanns, hade annars velat ha en vit eller svart faktiskt :P
Nu måste jag återgå till pluggandet ;)

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

aaah asolut det löser vi :) <3

2011-03-24 @ 20:21:20
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0