Man must dance

Så, varit hos Massa och fixat. Har typ frusit konstant i typ fyra timmar. Först när jag duschat var jag varm igen.
Hon haltade inget och var lite lite svullen men det vart bättre efter skritturen.
Fanny kom i sista stund till stallet så red på vallen en liten stund med henne. Hon hade en kompis med som fotade så det kommer kanske lite bilder sen ;) Fotade lite innan jag gick till bussen så dom bilderna kommer i detta inlägg.
Skrittade lite barbacka på vallen men jag skulle bara vara ute i max 30 min så efter typ 15-20 min så red jag tillbaka till stallet. Massa var mysig, väldigt lugn :) Hon vart lite stissig i slutet men när vi var påväg hem lugnade hon ner sig.
Sen har jag bara gjort det vanliga, mocka, hö, kraft, vatten och mocka hage.
Sen åkte jag hem :) Ska kanske träffa kompisar ikväll också, trevligt trevligt :)
Tusan kameran har inget batteri kvar så bilderna kommer lite senare ;)
.
Lillasyster i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0