Never easy

Bra att vakna vid 8 när man ska upp 10 på en lördag...
Jaja, sitter i sängen och tittar på Off the map och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan gå upp. Träffade några kompisar igår och det var trevligt :) Dock fanns det inga högtalare att koppla in datorn till så musiken var jättelåg. Det är inte så kul...
.
Funderade på om jag skulle ta en tidigare buss men sen när jag insåg den skulle gå en halvtimme efter att jag tittat upp den så orkade jag inte. Tar alltså 12.10 bussen, det är deutom minus ute :( Usch så jag hatar Sverige denna tid.
.

Kommentarer
Postat av: clara

sv; Haha, men jag kan ju inte hoppa varje gång jag ska klappa honom, då typ 100 gånger per dag :P men jag ska prova :P

2011-03-26 @ 09:02:46
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0