ojsan, glömde bort

Haha, glömde nästan bort att blogga. Kom på det nu, och hade tänkt sova så ja blir snabb update.
Skola, inget särskilt intressant.
Red sen Massa. Gick inte bra i början för jag red ut innan hon ätit sin middag så hon ville bara gå tillbaka och jag blev då lite arg på henne.
Sen red jag på vallen och då skärpte hon sig. Red inte jätteintensivt men tränade som förra gången på en stadig form. Hade tänkt träna galoppfattningar men hon började bocka och springa iväg efter att jag galopperat en gång och jag orkade verkligen inte hålla på att bråka med henne så struntade i att galoppera och travade istället en längre tid.
Sen red jag tillbaka. Massa var i alla fall jättenöjd, gick och frustade med mulen i backen bokstavligt talat. Hon gör så när man ger henne långa tyglar att hon drar ner huvudet och nästan drar mulen i backen och sen frustar hon lite innan hon bara går normalt.
Men gick ganska bra kan jag väll säga, hon bockade lite men var för det mesta snäll :)
Imorgon blir det nog uteritt med Fanny och Lukas, roligt roligt!
Skriver lite fler inlägg imorgon, kanske blir ett åsiktsinlägg också ;)
En ovillig häst på tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0