prov, oh no

Lite dålig uppdatering, tycker att det är tråkigt att jag inte uppdaterar förens så här sent. Då har redan massor med människor varit inne och kollat och så har jag inte skrivit något. (Massor och massor, typ dom flesta av mina läsare i alla fall)
Har endå ingenting intressant att skriva faktiskt, ska till tandläkaren imorgon. Dom är säkert arga på mig. Skulle varit där 11 Januari men jag har fått förhinder heela tiden!
Har haft mycket att göra idag + att jag inte är så snabb så då hinner jag inte skriva förens typ nu.
Men men, nu ska jag duscha och sen ska jag spela lite på pianot och sen ska jag sova så tjingeling.
Försöker skriva i alla fall två gånger imorgon! ;)
Jag och Jagga ess, gotlandsruss hingst.
På praon i 7:an med Veronica. Ska antagligen dit igen i 9:an när vi har prao i två veckor och då ska antagligen två stycken hingstar ridas in så då kommer veronica och jag ha att göra! ;)

Kommentarer
Postat av: clara

WOHOH, RIDA IN TVÅ HINGSTAR PÅ TVÅ VECKOR OCH MAN ÄR TVÅ PERS! HOPPAS NI LYCKAS BARA!!!! Fast sen är det bara tid och människor som fattas ;))))))))))))))))))))

2011-03-10 @ 08:58:16
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0