shopping i min ensamhet

Åkte till forum idag, ensam, då mina så kallade "kompisar" dissade mig totalt och ja det blev ganksa konstigt så helt plötsligt skulle dom inte åka dit men jag åkte dit endå och handlade lite hehe ;)
Ganska stolt att jag lyckades köpa 6 tröjor för 450 kr. E inte det lite snittsigt? Det tycker jag :P
Köpte även en plånbok och en liten glass, hihi gillar glass!
Blev lite ändringar, ska ha Massa imorgon då Jenny inte hinner rida då hennes son är sjuk.
Kul att få rida lite extra, antingen så tar jag ett seriöst pass på volten med sadel och galopperar lite mera eller så tar jag ett lugnt pass barbacka.. jag vet inte.. kul att rida seriöst men hon är så galet mysig att rida barbacka på så jag inte kan låta bli haha.
Får se imorgon, tror dock att jag skulle behöva rida ett seriöst jobbigt pass då jag typ inte gjort det på henne än.
Om någon vill följa med och fota/filma så är det bara att höra av dig ;D
Här kommer lite bilder på det jag köpt:
Ny favorit måste jag nog säga ;)
Lite mera färg är alltid trevligt i garderoben
en till favorit, och för er som inte märkt så har jag lyckats lära mig hur man använder fjärrutlösaren :D
Min nya plånbok, jag gillar den starkt! Det är en sån där stor plånbok där sedlarna inte viker sig när man stänger den ;)
La ju upp förut en bild på denna bok, har i alla fall läst klart den nu. Och jag avgudar boken! Helt underbar!! Det är första boken i serien Vampire academy och det finns fem böcker.
Min storasyster har köpt födelsedagspresent idag till mig och jag sa faktiskt att jag önskar mig tvåan så blir galet glad om jag får den! Annars får jag köpa den fort som tusan! Haha, nej men jag ska köpa alla böckerna.
Säger bara, läs läs läs! Usch nej, nu måste jag läsa den igen ;) Skriver kanske ihop något mera ikväll och lägger upp. God läsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0