Skuggkysst och Löftet

Har varit i skolan, ganska tråkigt. Gjorde noprovet och det gick super faktiskt. Blir säkerligen godkänd så det är skönt ;) Var sen i Sickla med min kompis, sprang in på akademinbokhandeln och köpte Skuggkysst och Löftet tredje och fjärde boken. Så nu har jag att läsa. Höll på att plugga alledeles nyss men tog mig tid till att blogga innan jag blir klar med det och kan läsa.
Imrogon ska jag sjunga, ska väll forsätta träna på Snow, hey oh med Red hot chili peppers. Hoppas Linnea är där, vi har lyckats vara där olika gånger i typ en månad så ja hoppas på att hon ska dit imorgon.
Nu ska jag plugga klart och så skriver jag mer imorn ;)
Strömsholm i somras

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sådär nu har jag äntligen lyckats ta mig tid och fixat texten som du vill ha bort i headern. :) bara uppdatera om de inte syns..

Åh du nu på fredag kom jag på att det inte alls passar att hänga med ut till stallet för jag kommer inte ha någon häst att köra. För en kompis ska prov rida Uno. Men vi får höras om en ny dag du kan hänga med :)// Jenny

2011-03-15 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0