Sova? Nej inte riktigt än

Ligger i sängen, hunden däckade. Hon hämtade sitt ben ute i vardagsrummet för att ligga och tugga på det när hon låg i min säng men hon somnade. Så nu sitter jag och knåpar på datorn, antagligen den enda vakna varelsen i huset.
Gick ända ner till Velamsund med en negativ hund. Yey! Kul att jag offrar mig för henne och tar en långpromenad och det är jag som drar fram henne. Var försvann energin?
Energin kom tillbaka när vi kom fram till stallet och då blev det ombytta roller. Svea släpade runt på mig och jag ville ta det lugnt. Underbar timeing vi har jag och hunden.
Tittade på stalljobbarlektionen och sen fick jag och Svea skjuts hem utav Sofia :)
Har kollat på tv med min familj och nu är planen att sova.
Så godnatt gott folk så blir det mer uppdatering imorgon ;)
York, en häst från velam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0