Städa...

Sitter framför tv:n, har precis ätit lunch och tar det lite lugnt nu.
Måste städa snart då det kommer lite släktingar och firar mig vid halv 5, 5 tiden ;)
Har varit nere med mamma och lillasyster och hunden vid velamsund och gått runt i skogen. Hon kan inte gå lös så vi satte lina på henne och sen får hon gå med linan släpandes efter sig så att vi kan ställa oss på linan om hon hittar på något. Sen hade vi små köttbitar med oss som godis och en nyköpt pipleksak. Så om hon blev lite ofokuserad så pep vi med leksaken och sen om hon kom tillbaka till oss så fick hon en köttbit. Måste säga att hon mest gick och nosade i våra händer efter kött men hon var duktig :)
Hade med mig en digitalkamera men kom på att vi hade med den först när vi var tillbaka vid bilen så fick typ 5-6 bilder bara lägger kanske upp dom här när ja laddat över dom.
Nu ska jag städa och om ja hinner ska jag klippa hunden lite ;)
Fina hund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0