Surt

Helt onödig dag, inte gjort någonting förutom att läsa och åka till Nacka forum i sista sekund för att köpa tredje boken. Skuggkysst. Den var dock slut så jag åker till Sickla imorgon och köper den. Har redan läst Fruset blod, går i en jäkla fart det här.
Nästa vecka då. Måndag, till Sickla. Tisdag, sjunga i bandet. På onsdagen har jag inget bokat som jag kommer ihåg. Torsdag vet jag inte heller. På fredag ska jag iväg och fota min kompis Jenny när hon kör :) Det ska bli roligt.
På lördag har jag Massa och på söndag vet jag inte.
Har inget särskilt intressant att säga eftersom att jag inte har gjort någonting idag så jag avslutar nu.
Får se om jag får ihop något inlägg senare. Nu ska jag plugga, blää.
Anky van Grunsven i globen

Kommentarer
Postat av: julia

sv: Får låna dom på biblioteket då, låter grymt :D

Tack för tipset :D

2011-03-13 @ 23:35:01
URL: http://julishala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0