Trouble is a friend...

Awsome, franska provet gick åt helvete och mobilen är defenitivt snodd. Så omprov på franskan snart skulle jag tro och har beställt ett nytt SIMkort som kommer på fredag hoppas jag. Får ha en gammal mobil, osäkert om jag får en ny men kan ju alltid hoppas ;)
.
Längtar till Påsklovet! Om det blir så som det är tänkt just nu så blir det Gotland söndag till onsdag i början och sen har jag Massa torsdag till söndag :) Superkul! Halva lovet ridning och halva körning. Hoppas nu att det blir så som det är smått planerat nu.
.
Är sugen på att fota folk och hästar, om ni vill bli fotograferade så får ni väll skriva en liten kommentar :)
På lördag ska jag ut till Massa, tror att det antingen blir en skrittur barbacka eller en promenad beronde på hur hon är i benet ;) Tänkte ta med kameran så blir lite bilder, tänkte desutom ta en tidigare buss och fota lite när dom får lunch i hagen. Såg på Jennys bilder att det verkar bli lite fart på dom då så det skulle vara lite kul med sånna bilder :)
.
Nu måste jag fortsätta med matten, har prov på måndag och är inte helt förberedd så det blir att plugga varenda dag nu till måndag..
Min kompis hund Flora

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

sv: påsklovet annars då ;)

nej men jag rider exakt när jag vill.

när är lovet? :) <3

2011-03-24 @ 07:46:49
URL: http://fannyhaver.blogg.se/
Postat av: Veronica

Du kan fota mig på måndag, om jag lyckas med att få hyra Pefaw då! :D))

2011-03-24 @ 20:46:10
URL: http://pommacbubbel.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0