Well i say...

Så, ingen slappdag idag inte.
Har studiedag men har ändå gjort en del. Är annars lätt att man fastnar framför dator eller tv.
Har pluggat lite och sen varit ute och sprungit lite. Inte okej att ha så dålig kondis som jag har. Hade lite bättre kondition än vad jag trodde men den är fortfarande usel.
Ska plugga lite mer och sen ska jag äta och efter det ska jag städa mitt rum.
Försöker redan nu få ihop en riktigt bra sommarspellista som ska drogas i sommar.
Hade ju tänkt plugga ute i solen idag men nej, ingen sol när jag vaknade inte. Lite tråkigt, den tittade dock fram när jag var ute och sprang.
Har satt upp ett mål och det är att springa ungefär 3 gånger i veckan, vill verkligen komma igång och få lite bättre kondition. Tycker det är ganska pinsamt när man är ute med kompisar och blir flåsig så fort man börjar springa runt. Nej nu blir det ändring.
En glad Svea i somras på Åland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0