Wild horses

Tänkte lägga upp lite bilder jag hittat på internet på hästar jag skulle kunna tänka mig att äga.
Ganska ointressant kanske :P
Börjar med detta otroligt vackra varmblodsstoet som jag hittade ute på Hästnet idag. Blev något kär.
Ännu en häst jag hittade på Hästnet, Tinker och Irish cob korsning. Skulle så himla gärna vilja ha en ponny men eftersom att jag redan är ganska lång och kan lätt se lite lång ut på ponny så behöver den vara av den lite kraftigare typen och denna ponny är ju galet fin.
Wow wow wow... Är galet kär i rasen Welsh cob. Otroligt snygga hästar! Bilden tagen från Idhult
Och sen min Absoluta favorit!
'

Denna hästen hittade jag på Hästnet för ganska länge sen och jag sparade bilden på en gång ;)
Detta är nog den vackraste hästen jag sett.
Orkar inte leta upp fler hästar men detta är några hästar som jag absolut skulle kunna tänka mig att ha ;D

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

tinker o irishcob e väll ändå samma sak ;) <3

2011-03-21 @ 22:29:10
URL: http://fannyhaver.blogg.se/
Postat av: fannyhaver

tinker o irishcob e väll ändå samma sak ;) <3

2011-03-21 @ 22:29:23
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0