Ain't no reason

Slänger upp ett kort inlägg med några bloggar jag läser :)


Kenza
Otroligt duktig tjej som jag tycker har en superblogg :) Hon skriver bra och kul att följa henne just för att hon har en trevlig attityd och för att hon är så framgångsrik.
Elin
Min halvmoster som bor på Åland. Hon skriver så sjukt bra! Lite avundsjuk måste jag säga. Hon lägger upp roliga bilder och sjuukt härliga texter.
Diana
Snubblade in på denna tjejs blogg för ett tag sen och jag vet inte varför man jag gillar hennes blogg starkt :)
Bara för att Clara inte hade några bra bilder att sno på hennes blogg :P
Clara
Min kompis Claras blogg som jag gillar starkt, rolig uppdatering och fiina bilder.

Läser en del andra bloggar oxå så som:
Sarah
Rebecka
Emma
Julia
Fanny
Och ja ganska många fler men orkar inte rabbla :)

Kommentarer
Postat av: clara

:D

2011-05-19 @ 17:06:22
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: Sarah

kul att du läser min blogg :))

2011-05-21 @ 22:54:58
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0