All day long

Åh, så fina bilder det blev! Är helt såld!
Bästaste CLARA följde med och fotade mig och Massa idag, är såå nöjd med resultatet!
Stog mest bredvid henne med fin fina westerntränset och posade lite.
Red även lite men då med hjälm och med vanliga ridtränset.
Blev inte så bra ridbilder då jag knappt kunde sitta på henne utan att jag gled runt som en jag vet inte vad.
Hon är jättehal att sitta på utan ridbyxor kan jag lova. Hon svängde lite i skritten och jag höll på att ramla av. Typ så.
Gick bättre när jag höll i manen så skuttade över några stockar. Massa tyckte det var superroligt!
Mycket fina bilder! Dom kommer upp senare ikväll.
'
Igår fixade vi klart paddocken. 13 ton gummiflis... Det var tungt. Sen lite grus oxå, ännu tyngre.
Efter det red jag och Fanny först lite på volten i skritt. Sen red vi på vallen ett tag.
Massa blev svettig. Testade att hoppa lite över en gren och det gick bra. Massa tyckte det var lite läskigt men hoppade iaf över, duktig flicka.
Gick över lite bommar och så höll jag igång i trav ett tag och hon var lite stretig men sen släppte det ;)
Här kommer en till bild från idag :
'
Jeteduktig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0