Breathe

Idag blir bloggen lidande, måste plugga. Haha, bra att jag börjar nu...
Nej men ska läsa i en bok till imorgon och skriva vad jag läst om, oh oh inte bra för ja hinner nog knappt bli klar :P
Men red ut idag, Massa var så skitig att det blev lite bråttom att komma iväg. Fick henne inte riktigt helt ren och ville inte riskera skavsår på något sätt så hoppade upp barbacka och red ut.
Lite lerigt och mycket vatten i skogen. Då blir Massa ledsen. Nej men hon tycker banne mig inte om vatten och lera.
Hon hade ingen motivation alls att komma ut idag. Hon ville bara hem. 
Men efter ett jobbigt lerställe så fattade hon nog att det inte skulle vara roligt att gå hemåt genom leran igen så då blev hon normal igen :)
Hon var ganska pigg. Travade lite och tog en galopp. Skrittklättrade lite i sommarhagen och det var jobbigt sa Massa. Hon blev lite flåsig men inte svettig.
Sen red jag hem och fixade det sista innan jag hoppade på bussen hem.
Tittat på Criminal Minds och nu plugg :(
'
Blogg.se förstö kvalitén...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0