Cesar Millan

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte skrivit någonting men har antingen inte haft tid eller så har datorn legat hos pappa så skriver av mig lite nu ;)

Torsdag: Var och såg Cesar Millan på Hovet, och jäklar vad bra han var! Han pratade en del om hundars energi och sen hade han även några svenskar med deras hundar där som fick hjälp. Riktigt bra!

Fredag: Var med några vänner och såg Johnossi på Gröna lund. Galet bra! Mycket folk och vi hade okej platser, skitkul! :) Sen fick jag Fanny och Molly skjuts av Ruben och Philip M ner till Gustavsvik där även Tobbe var. Dom hade en eld där så vi snackade och hade det lite mysigt. Åkte sen hem till Alina och sov där.

Lördag: Var i stallet, städdag så mockade hagar typ halva dan så var lite trött efteråt. Hoppade upp barbacka på Massa och red ett kort dressyrpass på vallen. Massa var pigg som sjutton och gick super! Större delen av ridpasset så tuffade hon bara på i fin form och bärde sig själv. Dock förstörde galoppen allt så blev tvungen att börja om så höll mig till traven och skritten efter det.

Söndag: Fixardag, var på Ikea med mamma. Köpte lite grejer till huset och även en tavla åt mig :)
Bakade bullar, mums mums. Nu ska jag gråta lite mera till P.S. I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0