Hallelujah moment

Sitter i sängen, ska sova. Välbehövligt.
Dagen då, först skola och inget intressant hände. Sedan iväg med flera från klassen och bada, årets första dopp för mig. Inte så farligt kallt när man väl kommit i.
Har börjat nu på kvällen få lite ont i magen, snett till höger neråt från naveln.
Sa detta till mamma och det hon kläcker ut sig är "Hoppas du inte har problem med blindtarmen, det har vi inte tid med" Oj vad smart.
Paranoid som jag är hoppar jag nu runt på ett ben var och varannan minut, hostar osv. Då om detta gör väldigt ont kan det ha med blindtarmen att göra. Har även kollat för symptomer för blindtarmsinflammation så nu är jag väll lite påläst. Jag fick ont för 15 min sen...
Nej nu, sleeptime. 

wooh, gillar blommor :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0