Hide and seek

Idag, deprimerande dag..
Vaknad och det snöade, vid busshållplatsen kör en bil förbi och skvätter vatten över hela mig, hade sönder hårfönen hos mamma, ja min dag...
Enda positiva var att jag fick MVG på svenskauppgiften :D
Imorgon ska jag till Massa, rooligt! Rider med Fanny och tror att det blir lite dressyr på vallen.
Ska träna galoppfattningar. Veronica hoppas jag att jag kan dra med på fredag och Jenny kunde inte igår så hon hänger med på söndag :)
Här kommer bilderna från igår på Fanny och Lukas:
:)
:)
:)
Snygghest!
:)
Fina! :)
Galoppbilderna sög men denna blev okej :)
Jetesnygga!
Sista bilden :)

Kommentarer
Postat av: fannyhaver

tacktacktack :D <3 juste kommer nog inte till stallet imorrn..

2011-05-03 @ 21:21:29
URL: http://fannyhaver.blogg.se/
Postat av: fannyhaver

tacktacktack :D <3 juste kommer nog inte till stallet imorrn..

2011-05-03 @ 21:21:49
URL: http://fannyhaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0