Olympia

Hann tyvärr inte uppdatera något under dagen så ber om ursäkt och skriver mer imorgon.
Har ett speciellt inlägg planerat imorgon om jag hinner annars blir det någon annan dag snart.
Varit i skolan idag, hände så mycket. Sen åkte iväg till bandet, men det var inställt och jag fick reda på det när jag redan åkt dit så det var bara att åka hem. Knas.
Imorgon åker jag ut till Evlinge för att hämta mina ridkläder, om jag hinner så tänkte jag borsta lite på Massa annars blir det väll bara att springa in i hagen och hälsa på henne. Har ju inte sett henne på en och en halv vecka...
På torsdag ska jag iväg på min kusins studentmottagning och på fredag är det hopplektion på Evlinge ridskolan :D
På lördag är det hopptävling på Runsten och på söndag ska jag till Massa.
Känns som att jag berättat detta tidigare men men..
Nu ska jag sova, tagga idrottsdag imorgon! aa fast ne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0