Satsa brassa mandelmassa

Woho, Twilight på 1:an :D
Red på vallen idag med Fanny som red både Wiktor och Lukas. Veronica fotade och Fannys kompis var med och höll i hästen hon inte red.
Travade först fram henne lite innan jag samlade henne i skritten. Efter en stund travade jag lite till innan jag körde lite galopp också. Massa var fin och tränade några galoppfattningar. Mitt stora problem är att jag släpper iväg henne i galoppfattningen så att hon bara ökar traven. Så tränade på att hålla i henne lite mer och samtidigt driva henne in i galoppen och när jag kände att hon hade galoppen i bakbenen så lättade jag på handen och drev henne framåt.
Då fick jag jättefina fattningar. Sen blev hon lite trött så sparakde bakut i fattningarna men ja tycker bara det är gulligt haha.
Nej men det gick superbra! Massa var duktig! :)
Imorgon blir det en längre tur, rider mot Återvall med Fanny och Lukas. Vi möter upp en annan kompis som heter Julia och rider en tur innan jag och Fanny rider hem ;) Bilder kommer..
'
Fina fina Pepino <3

Kommentarer
Postat av: clara

PIIINOOOO



Sv; haha det hoppss vi ;));)

2011-05-06 @ 23:13:31
URL: http://claraekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0