Sick people

Vaknad i natt av att jag frös så jag skakade, tog på mig mjukisbyxor en tjocktröja och ett extra täcke fick ta plats i sängen. Vid 5 imorse vaknade jag av att jag mådde illa, spydde och sen gick jag och la mig igen.
Har feber och huvudvärk så blir inget stall eller skola idag.
Jag som var jättetaggad :( Kan ju bara hoppas att jag imorgon vaknar och är firsk. Det skulle vara något! ;)
Blir väll då antagligen ingen ridning denna helg, får tagga nästa helg.
Ska över till mamma ikväll och vara hundvakt.
Nu ska jag nog försöka äta lite, tycker dock att det är jätteläskigt att äta om jag spytt tidigare då jag är rädd för att spy igen men får bita ihop och fixa något..

Massa och jag i början av maj. Fotograf: Veronica

Kommentarer
Postat av: clara

Snyggt! Snygg form hon har :D

2011-05-20 @ 21:53:37
URL: http://claraekholm.blogg.se/
Postat av: LOLLO | HÄST & FOTO

hanna du SKA vara frisk nästa helg t Runsten ju! (om jorden finns kvar)

2011-05-21 @ 13:12:53
URL: http://loiises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0