Slowride

Sitter på en svenska lektion, vi ska anteckna egentligen då vi går igenom ordklasserna men jag har typ skrivit ner detta minst tre gånger så jag känner att jag inte behöver mer anteckningar om detta.

Blev lite ändrade planer, Veronica ska iväg vid 2 så jag åker hem till mig själv. Hoppas på att  jag får skjuts av någon. Sen när Veronica kommit hem går jag över till henne så åker vi till Hovet efter det ;)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då det inte händer så mycket.
Så får se om jag skriver mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: becka&Kapriol<3

Sv;

Nämen jassåjaså! :)

Ah jag kommer på Runsten, har varit jätteslravig med att träna pogrammet så känner mig inte så redo till dressyren, men visst skulle jag kunna vara m om jag gav fan på det .. men runsten känslorna övertar nog ändå .. :P

2011-05-15 @ 20:25:05
URL: http://beeckarantfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0